8 Mayıs 2012 Salı

Mark Hughes Kimdir ?


Ya sen bir kurucudan bahsetmiştin kimdi o ya Mark’lı bir şeydi ?

Evet Mark Hughes (:



Biraz araştırayım dedim de hiçbir yerde net bir şey bulamadım :S
Sen iste ben anlatırım sana merak etme (:  Mark Hughes, çok fazla eğitim almamış ve mütevazi bir çevrede yetişmiş olmasına rağmen tanrı vergisi zekaya sahip biriydi. Bu sayede hayatın her alanından insanlarla kolayca iletişim kurabilmekteydi. İnsanlara ilham vererek, özgüven kazandırarak ve başarı imkanı sunarak daha iyi yaşamalarına yardımcı olmayı çok seviyordu.
Herbalife’ın kurucusu olan Mark Hughes’un annesi kilosunu kontrol etmek amacıyla doktor tavsiyesiyle kullandığı ilaçlardan yanlışlıkla fazla doz alarak hayatını kaybetmişti. Bu nedenle Mark, insanların kilolarını kontrol edebilmeleri için etkili ve güvenilir bir yöntem bulmaya karar verdi.
Çin’de görmüş olduğu doğal bitkisel ilaçlardan aldığı ilham ve deneyimli gıda uzmanlarından aldığı yardım ile birlikte Mark, dünyanın dört bir yanındaki insanlara yardımcı olacak bir kilo kontrolü formülünü geliştirdi.


Aha Formül 1 !!!
Aynen öyle.. Temel kilo kontrol ürünü olan Formül 1’in ilk sunulduğu günden bugüne dek geçen zaman zarfında Herbalife’ın bu başarısının altında da sunduğu etkili ürünler ve dinamik yapıdaki ilham verici niteliklere sahip liderliği yatmaktadır.


Günümüzde Herbalife, her yıl düzenlediği Mark Hughes Günü ile Kurucusunu anmaktadır.

15 yorum:

  1. Saglikli yasamayi seviyorsan herbalife

    YanıtlaSil
  2. SAĞLIKLI VE MUTLU YAŞAM TARZI İÇİN HERBALİFE DİYORUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahudi lobisi mi bunlar siyonist faaliyetlerde bulunan gibi birşey sanki

      Sil
  3. Hughes gibi bir hayat düzeni olan çok fazla eğitim almamış ve benzeri důşünceler büyümüş herkez mutlu formlar yakalar beslenme ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sen daha herkez yazmaya devam et cahillll

      Sil
  4. Adamın kendisi mutlu olmayı basaramamis

    YanıtlaSil


  5. ssağlıklı yaşamkisvesi altında fakir insanları sömürmeyi hedef almış bir saadet zinciri.sakın bulaşmayın.

    YanıtlaSil
  6. Kendisi 44 yasinda olmus.
    Faydasi olsaydi kendisi gorurdu.
    Tamamen para tuzagi ve insanlarin sagligini hice sayan .bir meta.
    Amerika da yasak
    Internetten bakin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Amerika da yasak mı 😂😂😂 Çok iyi espri 😂😂😂

      Sil
    2. Adam ölümsuzlugu bulmadı amk kara cahil 😂

      Sil
  7. 40 yıldır faaliyet gösteren bir firmadan bahsediyoruz dünyanın 97 ülkesinde tam 40yıldır milyonlarca insan herbalife ürünleri kullanarak sağlıklı besleniyor ülkemizde ise bu yıl 21.yılını doldurdu arkasında 200 den fazla doktor ve bilim adamı olan ürettiği niteworks ürünü ile nobel ödülü almış luis ignaro gibi bir profesör ile çalışan ülkemizde sağlık bakanlığı ile birlikte obeziteye karşı projeler üreten Türkiye 1 basketbol takımı kadınlar voleybol takımı resmi sponsoru Dünyanın en kaliteli futbolcularından Cristiano Ronaldonun beslenme sponsoru adını Cristiano Ronaldonun baş harfini verdiği sporcu takviyesi CR7 olan ürün üretmiş bir firmadan ve onun kurucusunan bahsediyoruz... Birilerine çamur atmadan önce araştırın lütfen...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar öncelikle beni takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim 💕 Ben Herbalife DİSTRİBÜTÖR'Ü Gani Pak Herbalife ürünlerinden destek alarak sizlere doğru beslenmeyi öğretiyor ve kilo hedeflerinize ulaştırıyorum 🤗 kilonuzdan memnun musunuz ? 💁🏻‍♀️ Eğer memmun deyil seniz bana watsaptan 0546 424 1009 veya diyamdan veya Facebook dan ulaşa bilirsiniz.... 94 ülkede firmamiz mevcuttur
    .
    .
    Maratona katılanlar başladılar hatta şimdiden harika sonuçlar aldılar bile
    .
    .
    Kararsız kalmış olabilirsin endişelerin olabilir sonuç almamak tan korkuyor olabilirsin ama bir yerden başlamak lazım
    .
    .
    .
    Sen bana güven harika sonuclar alacagız

    YanıtlaSil